30 December 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN



salam...

mari merapatkan silaturrahim dengan join segmen jom berkenalan daripada Incek Loqman Hakim
cara nak juin mudah jek. 

  • Buat Entry  bertajuk"SEGMEN  JOM BERKENALAN"
  • Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda
  • Sila jawab soalan dibawah:


Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit
- janda bergetah!! ececeh...nak sgt menjanda.. i  am single but not available

Ceritakan tentang diri anda  (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
-

Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
-yeah!! I am newbie.. baru sepuluh setahun jangung bergiat aktif berbloging. Aku tulis apa yang aku rasa nak tulis. Aku pernah memaksa rakan taulan follow blog ni..* hahaha..KEJAM*.. semua itu gara-gara kesedihan melampau folower de 4 orang je. LOL

Apa pandangan anda tentang dunia blog?
- Dunia yang belum ada peta

Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
- tak de nasihat sebab diri sendiri pon dah tak ternasihat..hahaha

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
- aku tulis ikut rasa

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
-sampai aku married wit Johnny Depp..*iyew....cita2 besar sangat*hahahaha

okeh..da jawab semua  dan ikut step ni pulak.

  • Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)..
  • Linkkan entry anda ke ruangan komen penganjur
  • Tarikh tutp sampai 3 Januari 2011~


1 comment:

  1. suka baca sumer jawapan..semoga segala cita2 dihati tercapai sempena tahun baru ni!

    kalau rajin jemputlah ziarah blogger segmen jom berkenalan di blog saya..

    salam perkenalan dri saya bakal guru SP n Biology!

    ReplyDelete