30 December 2010

contest into d mirror



salam..

tgk banner kat atas.. da terang lagi bersuluh pelita tulis contest kan?? okeh..contest ni siti armiza yang ajak join. disebabkan beliau cantik dan sopan aku terpengaruh la jgk.. okeh..aku pertaruhkan pic zaman kuno nie. 

LAYAN!!!!

its me!! 2 tahun lepas la tapi.. x_X
nama :
 si gemox yang gojez
location :
 kereta Wary * sumpah muka die sejibik Qi Razali*
masa/waktu/ketika : 
RAYA SAKAN
behind the scene :
aku, ZABEDAH, dan Wary beraya sakan dari kampung halaman iaitu Pekan sampai ke Kuantan..
bercamwhore di beberapa lokasi lepak seperti TC* teluk cempedak*, Coffee Street, dan beberapa lokasi yang aku dah tak hengat. Suasana memang emosi dan mental apabila kami melepak bersama. Pic ini di snap sebelum kegilaan bermula..sebab itu semua nampak masih sempurna.
harapan :
semoga pic kuno ini memenuhi kriteria pihak penganjur yang HOWTZ 

nie aku nak ajak depa nie join gak.


1 comment: