28 December 2010

aku bangang tapi aku ok

salam...

hari yang mendung tapi hidup aku ceria..gracias buat pihak yang terlibat memberikan aku markah yang baik..
aku bersyukur kerana penat lelah aku mempraktikkan pelbagai teknik peniruan telah berjaya...hahahaha
tq ALBERT BANDURA sbb kemukaan teori peniruaan..kan tak pasal2 aku dah salah guna..hahaha
kepada toyol2 cun melecun yang buat muke innocent gile masa dlm dewan exam..TAHNIAH.. see,betapa intelegent nye kt praktikkan sgala teknik "bandura"..* ye..trimas kt aku cpt sbb bg kowg tiru obj bulat2... LOL
owh..classmate aku mmg ade genetik "gila meroyan"..exam 2jam30min..tp kami jwb dlm mase krg dr sejam..hebat tak??hebat tak???*sile anggukkan kepala lutot..hahaha.. kami bukan kaki study, kami kaki ngulor,kaki wayang, kaki karoke lagu wali band dlm clus* triple LOL..hahaha kami kaki joget, kaki melepak dan kaki gadoh..yup..kami suka bergadoh pas2 cakap " kalau berani jum lawan mkn kat cafe!!"..KEJAM!!
tak kisah la semua tu... yang penting kami bukan la ulatbuku..muka buku mmg 100000% betol sbb kawan duduk sebelah pon leh ngorat gune FB..T____T
iyup,jgn sangsi..tempat aku sume pompuan dana kami suke usha classmate sndri dgn tweet mereka dgn ayat ngorat yg xleh bla seperti:
 hai awk..i lap u.. u look super duper gojez today, awk bau belacan la arini, saya sk tgk awk korek idong, aku jatoh cinte dgn beskal BMX ko..

owh....kami juga selalu tahu dan faham apa yang kami belajar sepangjang sem ketika 2, 3ari sebelum  nk exam...
itu pun bukan faham sgt pun..siap g clus tuisyen dgn cekgu tehah...( die classmate i yg pandai dan baik dan sopan dan ramah dan nyampah*die cute sgt* )

owh!!! baru perasan aku berkawan dgn mereka yang aneh...omaigod!!!
TAHNIAH KEPADA RAKANKU YANG ANEH!!

No comments:

Post a Comment