29 December 2010

HANIS ZALIKHA diatas SITI NURHALIZA!!!

salam...

AKU ANAK MALAYSIA!!!

Woah...berkobar-kobar..bukan disebabkan kesan panahan laser di padang bola tapi disebabkan rakyat Malaysia gemar beronline sehinggakan enjin carian google telah membuktikan beberapa benda maujud dan cantik berada di ranking teratas. Ini dia mereka yang telah membuka mata hati incek google..

SENARAI CARIAN INDIVIDU TERTINGGI:

  • MAHER ZAIN
okeh..INSYALLAH  kite beduet lagu baru.. * teeeeeeet*

  • JUSTIN BIEBER
kau budak kecik yang suka usha awek dalam klipvideo!!
BILE U NAK USHA I PLAK??

  • LUNA MAYA
monolog " mas ariel..akan ku tunngu dikau keluar lokap"

  • DIN BERAMBOI
-__-

  • LADY GAGA
rase nk p donate baju kebaya nenek aku kat dia ni

  • HANIS ZALIKHA
fuyooooo~~ anda tetap shanteq walaupun bergigi tidak normal wahai
 hanis zalikha

  • LEE MIN HO
nak tiom!! nak tiom!! * okeh gatai aku nie*

  • ADAM LAMBERT
"IM GAY AND IM OK"
LOL

  • SITI NURHALIZA
aku rasa disebabkan fesyen tudung saji siti yang membuatkan beliau femes
betoi tak????


sekian..renung-renungkan kenapa aku tak de kat dalam list ni.. * uwaaaaaa mau nangis T____T

2 comments:

  1. yg bawah skali aku ase nk lempang.,.sumpah.,.hahahahaa

    ReplyDelete
  2. *okeh aku nak gelak guling-guling!!!! hahahaha

    ReplyDelete