29 December 2010

The Chronicles of Narnia and Scandalsssss

salam...

owh..malam yang mewah!! makan mewah...gelak mewah...senyum mewah...hahahaha
bermewah dengan wang orang lain... tq Nezam and Doe yang dok perabes duet kat aku..
tak janji pon nak kendarat pakai baju colour hitam..mcm Doe cakap, nanti ade org tegur " bang, beli baju 2 buy 1 free 2 ke??? hahahaha..tak ke mental nak menjawab...
entry nie xda pic sebab x snap pe2 pic..mereka pemalu muka tak tahu malu..lain kali la snap pic..aku bkn rajin pon nk camwhore..lepas dinner mewah*saja nak mention* p toilet... mcm biase aku manusia normal yang tak tahan sejuk.leh plak dlam toilet minah indon nie gadoh dengan balak kowt... okey..p lantak die nak gadoh, tp pehal lu tendang pintu toilet gua!!! hati gua panas..lalu gua cepat2 lunaskan hajat dan keluar dengan muke seram Mak Mah ( jgn toleh kiri kanan ) lembut je gua tanye.. saudari knp?? de masalah besar ke tendang pintu sampai nak roboh...ganas kan?? semua tu tipu...hahahaha.. aku juz bukak pintu dgn muke tak puas hati dan minah indon 2 juz ckp sorry...herm.. tak faham aku..kok ye pon emosi...pintu toilet yang jadi mangse... dari cara perbualan macam minah 2 de scandal.. owh.. SERAM...
terlupa scandal aku da tunggu kat luar..* cetttt... shurang sama incek.radiographer*
owh..mintak dijauhkan la kecurangan itu...incek buah hati tahu i keluar dinner dgn pakcik 2 ekor tu..
tup2..leh pulak de paparazi skodeng i.. timbul gosip scandal kami bertiga..omaigod!!!
kecoh la dalam paper sok!! sile bace ruangan selebriti k...* aku mmg glamour pew..sile jelesh..hahaha*
dalam panggung pon maseh de paparazi tersebut.. bia lah..dia bukan kenal aku pon..ofismate nezam n doe..
dowg la yg kene lanyak sok... hahahha
aku suke bile perasaan mereka dipermainkan kerana mereka berdua suke mempermainkan perasaan aku...
giler mental aku lepak dengan dowg..siyes tekanan!! knp la aku mempunyai sahabat yang aneh...
Aneh lagi..entry aku asyik ada perkataan aneh jek... hurm...
bosan dengan minded typical malay person!! bile tgk pompuan keluar dgn lelaki tros dicop scandal..WTF
hello..depa 2org tu macam abg dah* aku mmg ramai orang syg* T__T
semoga minded rakyat Malaysia tak seperti beruk di dalam icebox..sekian

No comments:

Post a Comment