22 December 2010

apakah status anda?

salam...

Setelah sekian lama blog ni menjadi hutan simpan negara, akhirnya aku selaku pembalak HALAL datang la jugak meneroka..hahahhaa..bunyi macam warga felda pulak.. uh oh~~ tak kisah la.. janji acc belog ini x deadctive..

Tadi pagi bangun awal..sebab nak prepare breakfast untuk badak2 kat rumah nie...yeah..nick badak tak secomel nick GEMOX...( hey, dat was my superduper gojes nic k ) X__x.. okeh, sila kembali ke alam nyata. aku just prepare roti..bukan roti bakar, roti john, roti canai, atau roti masak 3 rasa..hanya ROTI YANG SUCI beserta kaya+planta..aku memang seorang yang sangat bangang pandai masak..hahhahaha 

After dat aku pun on fb kejap..dah jadi habit.. shopping pepagi buta.. i mean window shopping jek la..sebab ringgit malaysia taklah setebal mana..lagi pun sekarang dalam proses kikis habit BOROS..doakan aku berjaya!! tgh scroll2 tgk ada application utk rewind balik semua status or post yang penah kita wat..apa lagi.. aku gatai tangan buka application 2.. dan nah.. ambek kau status vangang yang aku post selama ni...























owh..baru aku sedar betapa LAPANG nya masa aku...hahahaha..

No comments:

Post a Comment